Reklamační řád

Lhůta pro vyřízení reklamace:

  • Podle platných právních předpisů máte nárok na vyřízení reklamace do 30 dnů. Mou snahou je reklamace řešit co nejdříve, avšak nejpozději do 14 dnů.
  • Pokud není možné zboží opravit, provedu jeho výměnu za nové.
  • V případě vrácení peněz provedu převod na váš bankovní účet. Neprovádím vrácení prostřednictvím poštovní poukázky.

Záruka:

  • Zákonná záruční lhůta činí 2 roky.
  • Záruční doba začíná běžet od okamžiku převzetí zboží.
  • Doba od reklamace zboží do doby, kdy je zákazník povinen převzít zboží po opravě, se do záruční doby nepočítá.
  • V případě výměny zboží nebo jeho součástky za nové začíná záruční doba běžet znovu od okamžiku převzetí nového zboží.
  • Záruka se nevztahuje na dárky přiložené ke zboží.
  • K zboží je přiložena faktura, která slouží jako doklad pro případnou reklamaci.
  • Reklamace se týká pouze mechanických vad, například ulomeného zapínání nebo vypadlých kamínků.
  • Pro reklamaci zboží s přiloženou kopií paragonu (faktury) jej zašlete na adresu: Marian Mrózek, Zeyerova 1383/12, 747 05 Opava.

Výjimky z reklamačního řízení:

Je důležité si uvědomit, že záruka se nevztahuje na poškození způsobená chemickým nebo mechanickým působením. To zahrnuje například změny barvy způsobené kontaktem s chemikáliemi, jako jsou parfém, kosmetika nebo agresivní pot, nebo poškození způsobené nárazy či intenzivním používáním. Takové škody nemohou být akceptovány jako reklamace. Doporučuji proto dodržovat pokyny pro údržbu a péči o šperky uvedené na naší FAQ stránce.

 

V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat, ráda Vám poskytnu pomoc.